گزارشی از بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های چین


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

پكن - رسانه های چین روز جمعه بیانات مهم فرمانده معظم كل قوا خطاب به دشمنان ملت ایران را مورد توجه قرار داده و بخش هایی از آن را منعكس كردند.

گزارشی از بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های چین

مطبوعات مهم چین مانند روزنامه های مردم ، چاینا دیلی ، گلوبال تایمز و تلویزیون مركزی چین سخنان هشدار دهنده حضرت آیت الله خامنه ای را منعكس كردند.

روزنامه 'مردم' ارگان حزب حاكم چین از قول رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: همه نیروهای ایران و ملت بزرگ در برابر تهدیدها و هر حمله ای از سوی غرب ایستادگی كرده و تهدید را با تهدید جواب خواهند داد.

' دشمنان ایران بخصوص آمریكا و اسراییل در صورت حمله به ایران سیلی سختی خواهند خورد . هر كسی كه حتی در اندیشه تجاوز به جمهوری اسلامی باشد باید خود را برای مشت آهنین ایران آماده كند.'

تلویزیون مركزی چین نیز گفت: اظهارات آیت الله خامنه ای رهبر ایران واكنشی به گزارش آژانس بین المللی انرژی و تهدیدهای آمریكا و اسراییل برای حمله به ایران است.

' چاینا ارگ '، تارنمای اینترنتی چین نیز نوشت: ' علی لاریجانی ' رییس مجلس ایران گفته است ایران هرگز از مسیر خود به رغم فشارهای غرب بازنخواهد گشت.

این گزارش از قول وی آورده است : هیچكس نباید تهدید غرب علیه ایران را جدی بگیرد. ایران در بخش نانو و هسته ای پیشرفت های درخشانی داشته است و آمریكا و اسراییل و دیگر كشورهای غربی هرگز توقف در این مسیر را نخواهند دید.

' غرب با این تهدیدها می خواهد ایران را مرعوب كند . غرب فكر می كند قادر به چنین كاری است و با تحریم می تواند این را عملی كند و یا ایران را تسلیم نماید حال آنكه ایران در برابر فشارها ایستادگی خواهد كرد ' .

رسانه های گروهی چین در بخش دیگری از گزارش های خود به واكنش های غرب نیز اشاره كرده و آورده اند كه هلند نیز اعلام كرده است با عملیات نظامی علیه ایران مخالف است .

در گزارش ها خاطر نشان شده است كه روسیه بشدت با هر اقدام نظامی علیه ایران مخالفت كرده و تحریم را نیز بی تاثیر می داند.

در همین حال وزارت خارجه چین نیز دیروز رسما اعلام كرد كه تحریم راه حل اساسی مساله هسته ای ایران نیست و همه در این شرایط باید به دنبال از سرگیری مذاكرات باشند .

خبرگزاری شین هوا نیز روز جمعه گزارش داد: مقام های ارشد ایران به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و فشارهای غرب پاسخ محكمی داده اند.

خبرگزاری چین نوشت : مقام های ایران گفته اند كه به هیچوجه حاضر به عقب نشینی از فعالیت های هسته ای خود در قبال فشارهای فزاینده غرب پس از انتشار گزارش آژانس نیستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 21 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody